Dzięki uprzejmości Eliny Pattichi Ta propozycja kładki dla pieszych na ulicy T.
Papadopoulos autorstwa Eliny Pattichi zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie na kładkę w mieście Pafos na Cyprze.
Konstrukcja zapewnia bezpieczne przejście dla pieszych między sąsiednimi szkołami a obszarami mieszkalnymi, tworząc jednocześnie stację dla pieszych i rowerzystów.
Kształt i krzywizna kładki były oparte na schemacie obiegu pieszych i rowerzystów.
Zakrzywiony gest, który łączy dwa chodniki, zapewnia bezpośredni przepływ cyrkulacji na drodze.
Więcej zdjęć i opis projektu po przerwie.
Ze względu na ograniczoną powierzchnię działki w południowo-zachodniej części drogi proponuje się wagę i windę do pionowego obiegu.
Biorąc pod uwagę cyrkulację rowerzystów, 40 cm odstęp za schodami służy do zjazdu rowerzystów.
Na północnym krańcu mostu rampa prowadzi bezpośrednio do dziedzińca szkoły, natomiast forma kładki dostosowuje się do terenu (nachylenie rampy 3%).
Druga rampa prowadzi do sąsiedniej drogi (5% nachylenia rampy).
Pośrodku kładki dwie klatki schodowe prowadzą na poziom chodnika na północnym wschodzie.
Dzięki uprzejmości Eliny Pattichi Klatki schodowe i rampy stają się integralną częścią systemu podporowego kładki.
Tak więc układ krążenia i podpory kładki kładą się w ten sam sposób w formie kolumn w kierunku ziemi.
W pobliżu miejsca do siedzenia i północnego pionowego obiegu korytarz staje się szerszy, a system oświetlenia jest zagęszczany wraz ze wzrostem średnicy otworów.
Ten gradient oświetlenia jest wynikiem układu atraktora, który wpływa na ich geometrię.
Atraktory.
Pozycja ma na celu podkreślenie w makroskali pewnego punktu przecięcia cyrkulacji oraz w skali mikro położenie otworów na metalicznych panelach, które zmniejszają pojemność cieplną panelu i jego masę.
model 01 Metoda konstrukcji ma na celu zintegrowanie powierzchni z systemem podporowym kładki.
Tak więc korytarz prowadzi do ziemi jako system wsparcia.
Pozostałe powierzchnie kładki zachowują się jak wspornik.
model 02 Krążenie i forma kładki wpływa również na projektowanie krajobrazu.
Miejsca do siedzenia, pojedyncze ławki i proponowana roślinność integrują kładkę z otoczeniem.
model 03
[hasła pokrewne: omnibus kłodzko, city sat gordzielik, nieruchoma część silnika ]
Powiązane tematy z artykułem: city sat gordzielik nieruchoma część silnika omnibus kłodzko